De MPN Stichting juicht initiatieven voor sponsoracties van harte toe!

Aandacht voor de ziekte MPN en zeker ook financiële steun kunnen we goed gebruiken. Heeft u sponsorideeën? Neem contact op met de MPN Stichting via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op zoek naar inspiratie? Lees hier meer over het initiatief van het damesvoetbalelftal MSV Zeemacht uit Den Helder:

Doe met je team mee aan het jaarlijkse damesvoetbaltoernooi van MSV Zeemacht!

De dames van het damesteam van voetbalvereniging MSV Zeemacht uit Den Helder dragen de MPN Stichting een meer dan warm hart toe, omdat een van hen myelofibrose heeft. Zij zamelen jaarlijks via diverse sponsoracties geld in voor de MPN Stichting. Onder andere door jaarlijks een damesvoetbaltoernooi te organiseren. Zo hebben zij in 2013 en 2014 samen een bedrag van ruim € 2500- bij elkaar gebracht! Wilt u MSV Zeemacht en de MPN Stichting verder helpen? En speelt u in een damesvoetbalteam, of kent u een team? Geef deze dan op voor het jaarlijkse toernooi van MSV Zeemacht! Opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. ‘voetbaltoernooi’. U ontvangt daarna verdere informatie.

Alle beetjes helpen: Bestel de MPN Stichting postzegels!

Met de speciale MPN-postzegel helpt u de bekendheid van MPN’s te vergroten, en ondersteunt u het wetenschappelijk onderzoek naar MPN’s. De meerprijs van een velletje van tien postzegels – een meerprijs van € 2,- –  komt namelijk geheel ten goede aan het Fonds Wetenschappelijk Onderzoek van de MPN Stichting. Een velletje postzegels van tien stuks kost € 8,-. U kunt postzegels bestellen door:

1. Een e-mail met uw naam en adres te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. 'postzegels'.
  2. Vervolgens € 8,00 euro per besteld velletje over te maken op NL75INGB0009598857 t.n.v. MPN Stichting te Almere. Vergeet daarbij niet uw naam en 'postzegels' te vermelden. Voor overboekingen vanuit het buitenland gelden de volgende codes: BIC: PSTBNL21.

Zodra de MPN Stichting uw betaling heeft ontvangen, krijgt u de postzegels zo snel mogelijk thuisgestuurd.