Sinds kort beschikken we weer over een digitale enquête m.b.t. MPN's. We hebben twee jaar zonder gezeten en hebben de nieuwe hebben aangepast. U kunt deze enquête invullen.
We hebben alle donateurs/patiënten via de mail het verzoek gedaan om deze enquête in te vullen. Van ruim 200 (!) donateurs hebben we geen (of geldig) emailadres en deze mensen hebben een dergelijk verzoek dus ook niet gekregen. Wij willen deze donateurs/patiënten graag de gelegenheid geven om, als zij dat willen, de enquête toch in te vullen en dat kan op twee manieren:
Mail een geldig emailadres door naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en u ontvangt alsnog een verzoek om de enquête digitaal in te vullen. Dit kan wel enkele weken duren. Heeft u geen email dan kan de enquête ook op papier ingevuld worden. De papieren enquête kan aangevraagd worden bij Paul Meijer 036-5296158.
We hopen dat iedereen het belang van deze enquête inziet en dat deze door veel, heel veel mensen wordt ingevuld.